I just don't know.....

Jag vet inte hur jag ska göra med bloggen!? Vissa stunder är det jättekul att blogga och ibland har man verkligen ingenting att skriva om. Det är ju väldigt svårt eftersom jag inte skriver om mitt liv utan om andras. Om tävlingar runt om i världen och hur ryttare har det hemma hos sig och deras tips.
Det kräver att jag hänger med hela tiden för att kunna uppdatera bloggen om vad som händer.
Sen hade jag jättegärna viljat ha en snyggare design och header men jag är verkligen inte bra på sånt. Jag får nästan aldrig kommentarer även om jag har ca 5 läsare om dagen, ibland lite fler, ibland lite färre. Jag siktar mot att denna blogen ska bli stor. Annars känns den ganska meningslös. Jag vet inte om det kommer bli så. Jag kan säga att jag har ganska mkt att göra i skolan nu, vet inte hur mkt tid jag kommer få till bloggen, men jag ska verkligen anstränga mig.
Så om du läser detta, kommentera gärna om vad du vill jag ska skriva. Eller om det är någon speciell tävling du vill att jag ska följa. Då gör jag såklart det :D
xoxo
One of the greatest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0